שלום ברצוני לברר: גמלת אחוזי הנכות מגיעה לחיילת הפגועה באופן רטרואקטיבית? ואם כן אז האם מחילים אותה רק מזמן ההגשה של התביעה נגד משרד הביטחון או מרגע התאונה בבסיס שגרמה לפגיעה? תודה מראש.
אם מדובר בחיילת בשירות חובה והתביעה הוגשה בתוך שנה מהשחרור - התשלום יהיה ממועד השחרור.
אם מדובר בחייל בקבע שהגיש התביעה בתוך שנה מהחבלה, הזכויות יהיו מיום החבלה. בכל מקרה אחר - ממועד התביעה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
חמי שלום אפשר להעריך את הסיכון ע"י בחינת התעוד הרפואי והפרוטוקול של הועדה מלפני 4 שנים, והשוואה למה שנכתב בתעוד כיום. אפשר להעזר ביעוץ של רופא מומחה. בסופו של דבר, מדובר בהערכה בלבד, ואין וודאות מוחל...
המשך תשובה