כתוצאה מתאונת דרכים שהתרחשה סמוך לשחרורי מהצבא, נפצעתי ברגל ובצלעות ונקבעו לי 20 אחוזי נכות. מאז השתחררתי, האם אני יכולה לקבל פיצוי כספי על התקופה הנוכחית בה אני לא יכולה לעבוד?
אודליה שלום
יש אפשרות לקבל תט"ר - תגמול טיפול רפואי
עליך לפנות למרפאה המחוזית עם מסמכים רפואיים המעידים על אי כושר עבודה להגיש בקשה מתאימה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שגיא שלום, עליך להגיע עם תעודת זהות. הכן לעצמך רשימה של הבעיות והתלונות שלך, כדי שבזמן הבדיקה לא תשכח משהו. הבא איתך דיסקים של בדיקות הדמיה ותעוד עדכני, אם קיים...
המשך תשובה