שלום, יש לי תעודה של נכי צהל למעלה מחצי שנה, אני נכה בדרגה של 16% איזה הטבות יש לתעודה הזו ?
מבחינת הזכויות עפ"י חוק אתה זכאי למענק חד פעמי ולהנחה בארנונה. ישנם גופים מסחריים שונים שנותנים הנחות או עושים מבצעים מדי פעם לנכי צה"ל אך אין מדובר בזכאות אלא מבצעים מסחריים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אביב שלום, על פניה הדברים מדובר בשתי מחלות עור שונות, כך שלא מדובר על "החמרה" אלא על הופעת מחלה חדשה MF. לדעתי יהיה קושי לקשור בין מחלה זו לבין גורמים בשירות הצבאי. ...
המשך תשובה