היי, עברתי שלב ראשון בתביעה מול משרד הביטחון והוכרתי כמי שנפגע במהלך השירות. השלב הבא הוא התייצבות בוועדה רפואית על מנת שתקבע אחוזי נכות. האם יש משהו שצריך לעשות כדי להתכונן לוועדה? האם צריך להגיע עם ייצוג? לקבל עוד חוות דעת? תודה על העזרה,
יוסי שלום,
תמיד מומלץ להתיעץ עם עו"ד לפני הועדה. יש מקרים בהם רצוי להצטייד גם בחוו"ד מומחה כבר בשלב זה, ויש מקרים בהם הדבר אינו דרוש.
הכן לך מראש רשימה מסודרת של הבעיות והמגבלות מהן אתה סובל ועליהן תרצה לספר לועדה. לפעמים בזמן הבדיקה עצמה מתרגשים ושוכחים דברים.
הבא איתך דיסקים של בדיקות הדמיה, אם ישנן, וכן תעוד רפואי עדכני, אשר יתכן ולא הוכנס עדיין לתיק שבפני הועדה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מצטערת דביר, אבל לא הבנתי את השאלה. יש מקרים בהם הנפגע מגיש תביעה לביטוח הלאומי במקביל לתביעה למשהב"ט, וכשמגיע שלב הבחירה, אם הוא בוחר במשהב"ט הוא מפסיק לקבל זכויות מהביטוח הלאומי ומתחיל לקבלן ממשהב"...
המשך תשובה