שלום, אני מעוניין לקבל הכרה כנכה צה"ל בעקבות תאונת דרכים שעברתי בדרכי לבסיס. אני חייל מילואים והייתי אמור להגיע לבסיס ליום מילואים אחד. האם יש אפשרות לקבל הכרה כזאת למרות שמדובר בתאונת דרכים שאירעה באשמתי? אשמח להכוונה בעניין.
עודד שלום
תאונת דרכים בדרך לבסיס נחשבת פגיעה תוך ועקב השירות וניתן להגיש תביעה להכרה לפי חוק הנכים. השאלה מי אשם בתאונה אינה רלבנטית,, כל עוד אין מדובר בהתנהגות "רעה וחמורה" מבחינתך. (למשל תאונה בזמן שניסית לבצע עבירה פלילית).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
דור שלום, ניתן להגיש תביעה על פציעה בחופשה אולם הסף לקבלת זכויות מאגף השיקום הוא 20% נכות. קרע רצועה ומניסקוס זה בהחלט לא דבר קטן. גם אם מצבך כיום אינו מצדיק קביעת 20% נכות, אתה עלול לסבול מהחמרה ב...
המשך תשובה