ועדה רפואית של משהב"ט קבעה לי 20% נכות, אשר לעניות דעתי לא משקפים באמת את מצבי הרפואי (לקיתי במחלה כרונית בזמן השירות הצבאי) אני שוקלת להגיש ערעור. האם יש בזה סיכונים? כמה זמן לוקח הליך הערעור לוועדה עליונה? תודה רבה
ציונה שלום,
בכל ערעור יש סיכון של הפחתת הנכות. במקרה שלך צריך לשקול בכובד ראש כי אם הנכות שלך תרד מתחת ל 20% לא תהיי זכאית לגימלה חודשית. מומלץ כי תתיעצי עם עו"ד הבקיא בתחום ואולי גם עם רופא מומחה הבקיא בהערכת אחוזי נכות.
הליך הערעור אורך מס' חודשים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יוסי שלום, תמיד מומלץ להתיעץ עם עו"ד לפני הועדה. יש מקרים בהם רצוי להצטייד גם בחוו"ד מומחה כבר בשלב זה, ויש מקרים בהם הדבר אינו דרוש. הכן לך מראש רשימה מסודרת של הבעיות והמגבלות מהן אתה סובל ועליהן...
המשך תשובה