ועדה רפואית של משהב"ט קבעה לי 20% נכות, אשר לעניות דעתי לא משקפים באמת את מצבי הרפואי (לקיתי במחלה כרונית בזמן השירות הצבאי) אני שוקלת להגיש ערעור. האם יש בזה סיכונים? כמה זמן לוקח הליך הערעור לוועדה עליונה? תודה רבה
ציונה שלום,
בכל ערעור יש סיכון של הפחתת הנכות. במקרה שלך צריך לשקול בכובד ראש כי אם הנכות שלך תרד מתחת ל 20% לא תהיי זכאית לגימלה חודשית. מומלץ כי תתיעצי עם עו"ד הבקיא בתחום ואולי גם עם רופא מומחה הבקיא בהערכת אחוזי נכות.
הליך הערעור אורך מס' חודשים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
דקלה שלום, חבלה בחופשה מקנה זכויות לפי חוק הנכים רק אם גרמה לנכות בגובה 20% או יותר. במקרה כזה יש לבחור בין תביעה לפי חוק הנכים לבין תביעה נגד חב` הביטוח שביטחה את השימוש ברכב. תביעה כנגד חברת הביט...
המשך תשובה