ועדה רפואית של משהב"ט קבעה לי 20% נכות, אשר לעניות דעתי לא משקפים באמת את מצבי הרפואי (לקיתי במחלה כרונית בזמן השירות הצבאי) אני שוקלת להגיש ערעור. האם יש בזה סיכונים? כמה זמן לוקח הליך הערעור לוועדה עליונה? תודה רבה
ציונה שלום,
בכל ערעור יש סיכון של הפחתת הנכות. במקרה שלך צריך לשקול בכובד ראש כי אם הנכות שלך תרד מתחת ל 20% לא תהיי זכאית לגימלה חודשית. מומלץ כי תתיעצי עם עו"ד הבקיא בתחום ואולי גם עם רופא מומחה הבקיא בהערכת אחוזי נכות.
הליך הערעור אורך מס' חודשים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בית חולים 10 הוא בית חולים צבאי ולכן התעוד מהטיפול בו אמור להיות מוטמע בתיק הרפואי הצה"לי. אתה יכול לפנות לרשויות הצבא בבקשה לקבלת העתק התיק הרפואי הצבאי. נסה לבקש באופן ספציפי גם את התעוד מבי"ח 10,...
המשך תשובה