לפני כשבועיים, בני נפצע בתאונת דרכים קשה. הוא עדיין מאושפז בבית חולים ועובר ניתוחים. הוא במהלך שירות צבאי, ונפצע כשחזר הביתה ביום שישי. הוא לקח את הרכב בערב, והתנגש עם רכב אחר. רציתי לדעת האם משרד הביטחון מכיר במקרים כאלה של תאונות דרכים, והאם הוא צריך לקבל פיצוי או קצבה ממשרד הביטחון בגין התאונה?
שרונה שלום
כשמדובר בתאונה בחופשה, ניתן לקבל הכרה ממשהב"ט וזכויות כספיות, אם מתמלאים כמה תנאים: הנפגע הוא חייל בחובה, מדובר בחופשה מאושרת, ודרגת הנכות כתוצאה מהפגיעה היא 20% או יותר.
החלמה מהירה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
דין שלום, אם בריחת השתן נובעת מבעיה פיזית צריך להראות מה הקשר של בעיה זו לנכות הנפשית. טם בריחת השתן נובעת מהמצב הנפשי, כנראה שיקבע שבעיה זו כלולה בנכות הנפשית (אם כי יתכן ומצדיק העלאה של דרגת הנכו...
המשך תשובה