היי, הבן שלי משרת כלוחם קרבי במהלך אימון לפני שלושה חודשים בערך הוא נקע את הרגל ומאז נותר עם כאבים וקושי ללכת. האם ניתן להגיש תביעה לאגף השיקום? מה יכולות להיות ההשלכות?
חווה שלום,
אם נשאר לבנך נזק ברגל, ניתן להגיש תביעה לאגף השיקום ותקבע לו נכות. נכות בשעור 10% ומעלה מקנה הטבות שובות, כספיות ואחרות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אדם שלום, ההחלטה אפשרית, באופן עקרוני. לגבי סיכויי הערעור צריך לבדוק את הנתונים הספציפיים של המקרה שלך. יתכן וההחלטה מתאימה ויתכן ויש טיעונים טובים לערעור....
המשך תשובה