אני עם נכות של 10%. אני מאמין שישנם זכויות שמגיעות לי ושלא ניצלתי אותם עקב מגורים בחו"ל ב 12 שנה. כיצד אני בודק אם אכן אני זכאי למענקים עקב נישואים הולדת ילדים וכדומה
דויד שלום
אם נכותך בתוקף ממועד מאוחר ל 1.1.96 לא הפסדת דבר, כי ממילא היית זכאי למענק בלבד.
אם נכותך ממועד מוקדם יותר, עליך ליצור קשר עם הלשכה המחוזית אליה אתה שייך ולברר מה מהזכויות תוכל לקבל רטרואקטיבית. תוכל ללמוד על הזכאויות השונות באתר של אגף השיקום וכן להעזר בארגון נכי צה"ל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אלי שלום, החוק פורסם ברשומות, כך שהוא בתוקף, אולם יש טענות רבות על כשלים שנפלו בהליך ובתוצאה הסופית וצפוי בג"צ, כך שדברים עשויים עוד להשתנות ....
המשך תשובה