עקב החלפת רופא מחוזי הרקופא הנכנס קבע שאין לי זכאות לקבל פרוביגיל, כי מדובר בתרופה יקרה, שגרמה לי לשיפור בתפקוד והומלצה על ידי רופאה המטפלת בי. נכה צהל 63% הליקוי הרלבנטי הוא פגיעה מוחית והתרופה פרוביגיל.
ברנרד שלום
באפשרותך לערער על החלטת הרופא המחוזי בפני הרופא המרחבי. יעזור מאוד אם יהיה לך מכתב מפורט מהרופא המטפל המסביר מדוע חשוב שתטופל דווקא בתרופה זו ולא באחרת
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום, תביעה על פציעה בפעילות מבצעית יש להגיש לאגף השיקום. ההגשה נעשית באופן מקוון כאשר יש לצרף תעוד רלבנטי - דו"ח ארוע, תעוד רפואי, עדויות ועוד. באתר האינטרנט של אגף השיקום יש הסבר על הגשת תביעה וקיש...
המשך תשובה