האם אני זכאי לקבל תו נכה על 15% אחוזי נכות שניתנו בעקבות פציעה ברגל שגורמת לצליעה?
על פני הדברים מדובר בנכות קלה שלא מזכה בתו נכה.
אם אכן קיים קושי בהליכה אתה יכול לנסות לקבל מכתב מרופא שמפרט את הבעיה, ולפנות ישירות למשרד הרישוי בבקשה לתו. אולי ישתכנעו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אייל שלום, אתה יכול להגיש התביעה. התביעה שלך עדיין לא התיישנה שכן ההתיישנות מתחילה אחרי 3 שנים מהשחרור, בכל מקרה, אם יש תעוד על הארוע אפשר להתגבר גם על התיישנות. ...
המשך תשובה