שלום, תביעה לפי תקנה 9 נכות נפשית לפי סעיף 34 וס4 כאשר התגובה הנפשית לפגימה הגופנית חורגת מהרגיל, האם יש להעניק את מלוא אחוזי הנכות עבור המצב הנפשי או רק את החלק היחסי תוך ניכוי האחוזים המתאימים לתגובה הרגילה . אשמח להפנייה לפסיקה
בענין זה אין עוד הכרעה. בפסה"ד המחוזי בע"ש 787-03 נעמה עובד נקבע כי במקרה של תגובה חריגה יש לקבוע את כל אחוזי הנכות. בפס"ד של העליון רע"א 1403-05 מולא מופיד ציין ביהמ"ש שדווקא הפרשנות הנוגדת נראית לו הנכונה, אך לא הכריע.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אייל שלום, אתה יכול להגיש התביעה. התביעה שלך עדיין לא התיישנה שכן ההתיישנות מתחילה אחרי 3 שנים מהשחרור, בכל מקרה, אם יש תעוד על הארוע אפשר להתגבר גם על התיישנות. ...
המשך תשובה