במהלך השירות הלכתי לבדיקה שגרתית אצל רופא אף אוזן גרון ובמהלכה הרופא גרם לנזק של קרע בעור התוף, מה אפשר לעשות בנוגע לרשלנות של הרופא וגם בנוגע לפציעה?
בנימין שלום,
אם אתה בשירות חובה או בחצי השנה הראשונה של הקבע ניתן להגיש תביעה להכרת זכות בגין הנזק שנגרם.
אם הפגיעה ארעה במהלך שירות קבע ניתן להגיש תביעה בנזיקין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
פגיעה בקרסול מאיה שלום, אם הנקע החלים ומצב הרגל חזר לתיקונו, אין מקום להגשת תביעה. תביעה מוגשת כאשר הפגיעה הותירה נכות. עם זאת, חשוב שהארוע יהיה מתועד במערכת הרפואית הצבאית ושיערך דו"ח פציעה, וזאת ל...
המשך תשובה