במהלך השירות הלכתי לבדיקה שגרתית אצל רופא אף אוזן גרון ובמהלכה הרופא גרם לנזק של קרע בעור התוף, מה אפשר לעשות בנוגע לרשלנות של הרופא וגם בנוגע לפציעה?
בנימין שלום,
אם אתה בשירות חובה או בחצי השנה הראשונה של הקבע ניתן להגיש תביעה להכרת זכות בגין הנזק שנגרם.
אם הפגיעה ארעה במהלך שירות קבע ניתן להגיש תביעה בנזיקין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
עודד שלום, אם הפציעה היא במהלך פעילות מבצעית יש מקום להגשת תביעה לאגף השיקום/ משהב"ט. אם אין מדובר בפעילות מבצעית יתכן ותצטרך להפנות התביעה לביטוח לאומי במסלול תאונת עבודה. יש לבדוק את הנסיבות המדוי...
המשך תשובה