בני לאחר ניתוח רצועה צולבת שוחרר בוועדה רפואית שיחרור זמני בפרופיל 24 האם הוא זכאי מביטוח לאמי לתשלום קיצבה בגיו אי יכולות לשרת או לעבוד מבחינה רפואית ?
פאני שלום
אם הפגיעה ברצועה נגרמה תוך ועקב השירות הצבאי, בנך יכול להגיש תביעה לאגף השיקום, ולבקש גם דמי מחלה (תט"ר) לתקופת אי הכושר.
בביטוח הלאומי יש מסלול של "פגיעה בתאונה" שמאפשר קבלת דמי מחיה לתקופה מוגבלת. יש גם מסלול של "נכות כללית" אבל הוא מיועד למצבי אי כושר ממושכים יותר, ויתכן שבנך אינו עומד בקריטריונים לזכאות לפי מסלול זה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שי שלום, אכן עלולה להתעורר בעיה. חשוב לראות כיצד מנוסחת ההכרה - האם ההכרה היא בנכות בעמו"ש מתני או בפגיעה בגבהים ספציפיים. בסופו של דבר הנכות ניתנת לפי מגבלה של עמו"ש ולא לפי מספר הדיסקים הפגועים כ...
המשך תשובה