שלום! בזמן שירות צבאי התחלתי לסבול משילשולים דמיים, אחרי , המוגלובין וברזל ירדו בצורה דרסטית. נאלצתי לעבור סדיקות חודרניות וגילו אצלו מחלה אוטואימונית- קרון. אם אני יכולה לתבוע את הצבא? אני סיימתי את השירות לפני 4 חודשיים, אבל עדיין סובלת מהתקפים חזקים וזה פוגע מאוד גם באפשרויות תעסוקה שלי וגם באיכות חיים. תודה רבה מראש
ליטל שלום
כדי להצליח בתביעה בגין מחלת קרוהן צריך להראות קשר בין המחלה לבין תנאי השירות. קשה מאוד להוכיח קשר כזה ורוב התביעות בגין מחלת קרוהן נדחות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ראובן שלום, בד"כ נכות זמנית נקבעת כשהפגיעה עדיין "טריה", כשמתבצע תהליך טיפול ושיקום שעוד לא הסתיים ושיש צפי סביר לשינוי המצב. ככל שמדובר בנכות שכבר התגבשה והתקבעה, והטיפול, אם ניתן הוא בעיקר טיפול ...
המשך תשובה