בני נפטר לפני שבעה חודשים מסרטן. הוא חלה במהלך השירות ונכנס לשירות קבע כשלושה חודשים לפני מותו האם יש אפשרות שיכירו בנו כהורים שכולים?
חיה שלום,
אני משתתפת בצערך.
כדי שתוכרו כהורים שכולים יש צורך להראות קשר בין תנאי השירות למחלה/ לפטירה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ירדן שלום, בקשה להכרה בנכות חדשה שנובעת מנכות מוכרת, נקראת בקשה לנכות מוסבת/ בקש לפי תקנה 9. יש אפשרות להגיש באון מקוון דרך האזור האישי או לשלוח פניה ללשכה ולהסביר את בקשתך. רצוי מאוד לצרף תעוד רפואי...
המשך תשובה