האם אוכל לתבוע לאחר שנים רבות?
ניר שלום
כעקרון ההתיישנות לפי חוק הנכים הינה 3 שנים מיום השחרור מהשירות. אם ניתן לאתר מסמכים מתקופת השירות המתעדים את הפגיעה בשמיעה תוכל להתגבר על בעית ההתיישנות. ככל שעובר יותר זמן כך גם קשה יותר להוכיח את התביעה מבחינה עובדתית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יאיר שלום, תביעה של חייל בסדיר תטופל רק בסמוך למועד שחרורו מצה"ל והזכאות תהיה רק מיום השחרור. נושא הרשלנות אינו חשוב. מה שחשוב הוא שהפציעה היתה תוך ועקב השירות. חשוב שיהיה דו"ח פציעה מסודר על הארוע....
המשך תשובה