השתחררתי לפני עשר שנים.אין לי פגיעה בתפקוד היומיומי.האם ישנה עילה לתביעה?
אם לא נותרה נכות אין עילת תביעה.
יצויין שעברת גם את תקופת ההתיישנות להגשת תביעה, אם כי על בעיה זו ניתן להתגבר כשיש תעוד מתאים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נורית שלום, את התביעה אפשר להגיש 3 חודשים לפני השחרור משירות החובה. אם הוא צפוי לקבל שחרור זמני בגלל מצבו, יש להגיש התביעה לפני השחרור הזמני. בינתיים אפשר לנצל את הזמן לאיסוף והכנת התעוד הנדרש. הח...
המשך תשובה