הייתי בשירות סדיר לפני כ7 וחצי שנים קיבלתי התקפף אפילפסיה בזמן שירותי הקרבי , רציתי לדעת אם יש בכלל אפשרות לתביעה מהסוג הזה אחרי הזמן שעבר תודה?
שי שלום
ההתיישנות בתביעות לפי חוק הנכים הינה 3 שנים ממועד השחרור מהשירות.
עם זאת, ניתן להגיש תביעות גם בחלוף יותר משלוש שנים, אם קיים רישום על הארוע, כגון רישום בתיק הרפואי הצבאי, תעודת חדר מיון וכו'.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ליאור שלום, לא תוכל לקבל פיצוי על מצבך כיום ועל מגבלות שאתה סובל מהן כל עוד הינך בשירות. אם הבעיה בכתף לא תחלוף, ותשאר לך נכות גם לאחר השחרור מצה"ל, תוכל להגיש תביעה לאגף השיקום ויתכן ותהיה זכאי ...
המשך תשובה