היי , בצבא גילו לי את מחלת האשימוטו , אפשר להגיד שאני לוקחת טיפול תרופתי , בהתחלה דרך קופת החולים וכרגע דרך רופא פרטי שאני מוציאה על זה המון כסף . אני עדיין לא מרגישה שיפור משמעותי ויש ימים שממש קשה לי לתפקד . רציתי לדעת אם מגיע לי קצבת נכות והאם אפשר לתבוע את הצבא ?
רינת שלום,
כדי להצליח בתביעה נגד הצבא צריך להראות קשר סיבתי בין תנאי השירות שלך לפרוץ המחלה. ללא קשר סיבתי כזה התביעה תדחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
דן שלום, אגף השיקום מעניק טיפול על חשבונו בשיניים שנפגעו בצהלך השירות. כדאי שהזכאות תוכר עליך להגיש תביעה על הפגיעה בשן. תצטרך כמובן לאתר מסמכים/ עדויות שיעידו על הארוע. עם קבלת ההכרה תהיה זכאי לטיפו...
המשך תשובה