שלום... תבעתי את משרד הביטחון לפני שנתיים וחצי ואני עדיין לא הוזמנתי לוועדה .. הוזמנתי רק לבדיקה רפואית של משרד הביטחון והרופא שלהם המליץ על 25 אחוזי נכות, אבל זאת רק המלצה של הרופא לוועדה, ברצוני לשאול מתי יזמנו אותי לוועדה ? כמה זמן עורכת הוועדה ? תודה.
אופיר שלום
מאחר ויש כבר המלצה על קשר סיבתי, הזימון לועדה יהיה בקרוב.
משך הועדה תלוי בנכות שצריך לבדוק. ועדה רגילה יכולה לארוך 10 - 20 דקות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
טוהר שלום ניתן להגיש תביעה לפי חוק הנכים בגין הבקע. התביעה היא על הנכות בגין הבקע ולא על הצורך בניתוח וכו`. בקע שתוקן בצורה טובה מקנה נכות מינימלית בלבד. ...
המשך תשובה