במהלך השירות נפלתי מהכיסא במשרד והברזל של המשענת ניכנס לי לגב והיה לי פצע ממש רציני והיום יש לי כל הזמן כאבים באזור הזה. מה אפשר לעשות?
ידידיה שלום
יתכן ויש מקום לתביעה.
חשוב שהארוע יהיה מתועד ברישומים הרפואיים ושיערך לך דו"ח פציעה עליו יחתמו הרופא במרפאה והמפקדים.
כמו כן חשוב להמשיך בברור הרפואי כדי לברר את מקור הכאבים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אלינה שלום במקרה של פטירת בן הזוג השכול, בן הזוג הנותר, שאינו שכול, זכאי לקבל במשך 3 חודשים את התגמול ששולם לשכול. אם הכנסת בן הזוג הלא שכול נמוכה מהתגמו של השכול, הוא יהיה זכאי להפרש שבין הכנסתו ל...
המשך תשובה