דודי שוחרר מהצבא בשנת 1992 לאחר שנה וחצי של שרות עקב בעיות נפשיות ואישפוז בבית חולים - סכיזופרניה לא ניתן היה לשכנעו להגיש תביעה בזמנו . והוא נכה עד היום האם ניתן היום לעשות משהוא . תודה ציקי
אפשר להתגבר על בעית ההתיישנות אם יש תעוד בכתב על הבעיות הנפשיות בשירות והשחרור מצה"ל. אם דודך מוכר כנכה ע"י המוסד לביטוח לאומי הוא עלול להיות מנוע מלתבוע את משהב"ט מסיבה זו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
זאב שלום, ההתיישנות בתביעות לפי חוק הנכים הינה 3 שנים ממועד השחרור מהשירות במהלכו ארעה הפגיעה. עם זאת, ניתן להתגבר על ההתיישנות, אם קיימים רישומים מזמן אמת על הפגיעה / הבעיה הרפואית...
המשך תשובה