אני צנחן בחיל הצנחנים. לפני כחודש בעת צניחת תרגול נפלתי בעוצמה על הכתף ושברתי אותה. צפוי לי הליך שיקומי ארוך. כיצד אני יכול לתבוע את צה"ל בגין פציעה זו?
עומר שלום,
יש להגיש התביעה לאגף השיקום במשהב"ט. צריך לצרף תעוד רפואי וכן דו"ח פציעה. דו"ח הפציעה הינו מסמך חשוב ביותר. אם לא קיבלת עדיין מסמך זה, בקש אותו מהמרפאה.
אתה מוזמן ליצור קשר טלפוני להסבר מפורט יותר תוכל להתקשר למספר שמצויין בעמוד שלי באתר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יוסף שלום, בעקרון, תט"ר אכן משולם למי שטרם ההזדקקות לתגמול עבד בעבודה כלשהיא, למעט במקרים של חיילים ששוחררו משירות חובה בגלל הנכות. כדי להתייחס ביתר פרוט עלי לעיין בפסק הדין....
המשך תשובה