לפני חצי שנה התגייסתי לצבא ובמהלך הטירונות בזמן אימון הרגשתי כאבים חזקים בגב. גם לאורך הקורס (משקיות קישור) הכאב לא עזב אותי. הלכתי לחר"פ ומצאו לי פריצת דיסק. שוחררתי מהשירות ועכשיו אני בבית, לא יכולה לזוז ומחכה לניתוח. אני מעוניינת לתבוע את הצבא כי לדעתי זה קרה לי בטירונות. מה אני צריכה לעשות? והאם מגיע לי משהו ממשרד הביטחון בלי קשר לתביעה?
איילת שלום
יש מקום להגשת תביעה. לאחר הגשת התביעה, ובמהלך התקופה עד למתן ההחלטה, תהיי זכאית לטיפול רפואי דרך אגף השיקום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
פלג שלום, במשהב"ט בד"כ המינימום הוא 1% ולא 0%. כשיש נכות מינימלית קל יותר לפנות בהחמרת מצב בעתיד, אם יש צורך, מאשר מצב של אין נכות. ערעור על דרגת נכות (גם אם מינימלית)( הוא לועדה רפואית עליונה. הער...
המשך תשובה