שלום רב, נקבעו לי 30 אחוזי נכות קבועים בגין חבלה אורתופדית קשה בכף היד . הבנתי שישנה וועדה שנקראת צר"מ לקביעת אי כושר אשמח לדעת מי יכול לפנות לשם , איך ומה תפקידה של הוועדה ?
רות שלום
אם הפגיעה ביד פוגעת בכושרך לעבודה עליך לפנות למרפאת הלשכה המחוזית בה את מטופלת ולבקש תגמול טיפול רפואי/ תגמול מחיה בגלל אי יכולתך להשתכר באופן מלא וכן לבקש בדיקה ע"י ועדת צר"מ לקביעת אי הכושר. יש לצרף תעוד רפואי התומך בבקשה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אבשלו שלום, אכן ראוי להתייחס ברצינות ולבדוק היטב לפני כל פניה לבדיקה חוזרת. כדי לדעת מה להמליץ לך לא די בתאור הכללי של המקרה. צריך לבדוק לעומק את כל התעוד הרפואי והפרוטוקולים של הועדות הקודמות. ...
המשך תשובה