שלום. שמי רועי אציל בן 20 חייל בשירות סדיר בצהל.לפני חודש וקצת בתאריך 3.11 נפצעתי בכף ידי במהלך עבודה על כלי רקם שעליו אני מוסמך בבסיס שבו אני משרת. פציעה זו גרמה לשבר מרוסקת באצבע בידי השמאלית,דבר שגרם בסופו של תהליך לניתוח. כרגע אני בבית ברמ2 ממתין לסיום הטיפול הרפואי שלי. שאלתי היא איך וכיצד אני מתחיל תהליך תביעה למשרד הביטחון ויותר חשוב, האם כלל יש לי סיכוי לזכאות למענק חד פעמי? אשמח לתשובה מהירה תודה מראש.רועי
רועי שלום
תביעה נפתחת בהגשת טופס מתאים לאגף השיקום. הטופס זמין באינטרנט באתר אגף השיקום
חשוב לצרף תעוד רפואי ודו"ח פציעה.
זכאות למענק מותנית בנכות מינימלית של 10%. מוקדם להעריך כעת מה תהיה נכותך והאם תעמוד במינימום הנדרש.
החלמה מהירה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אודי שלום, אני מניחה שהבן שלך בשירות חובה. התביעה במקרה כזה היא תביעה במסגרת חוק הנכים, שכוללת בתוכה את הפציעה ואת השלכות הרשלנות. הנכות נקבעת לפי מצב הרגל בלי להפריד בין הנזק המקורי לנזק מהרשלנות, ו...
המשך תשובה