שלום, לפני שבועיים בני נפצע בתאונה. הוא חייל לקראת השחרור ועכשיו מתאושש בבית. למי אנחנו צריכים לפנות? לביטוח או למשרד הביטחון? שמח לתשובה.
לא ציינת האם מדובר בנסיעה בתפקיד, אל הבסיס או ממנו או בחופשה, והאם הרכב היה צבאי או אזרחי.
במצבים מסויימים ניתן לתבוע רק את משרד הביטחון , באחרים רק את חברת הביטוח ובחלק מהמקרים יש אפשרות בחירה בין שני המסלולים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אורי שלום, אי הסכמה מראש על שכר הטירחה שישולם אכן יוצרת בעיה. כתבת שההליך היה "חלק" אבל אין בכך ללמד על מידת ההשקעה שנדרשה מצד עורך הדין. אולי ההליך התקדם בצורה טובה וחלקה דווקא בזכות העבודה שלו שמנ...
המשך תשובה