בתום שירותי בקבע בשנת 1996 עקב פציעתי קיבלתי 10% נכות לצמיתות.היום אני פנסיונר בן 67 ,יש לי החמרה חמורה במצב בריאותי עקב פציעתי. האם ניתן לפתוח את התיק מחדש לשינוי % הנכות ?
יוסף שלום,
ניתן להגיש למשהב"ט בקשה לבדיקה חוזרת בשל החמרת מצב. יש לצרף תעוד רפואי עדכני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רות שלום אם הפגיעה ביד פוגעת בכושרך לעבודה עליך לפנות למרפאת הלשכה המחוזית בה את מטופלת ולבקש תגמול טיפול רפואי/ תגמול מחיה בגלל אי יכולתך להשתכר באופן מלא וכן לבקש בדיקה ע"י ועדת צר"מ לקביעת אי הכו...
המשך תשובה