שלום רב,אני נמצא בתהליך תביעה מול משהב״ט, מחודש מרץ 2017 קיבלתי אישור על הכרה מטעם משרד הבטחון (זאת לאחר שעברתי בדיקה אצל רופא מומחה מטעם משהב״ט) כמו כן מאז ועד היום טרם קיבלתי הפניה לועדה רפואית מטעם משרד הבטחון. האם זה תהליך כל כך ארוך? הגיוני שטרם קיבלתי תאריך לוועדה?
בד"כ לוקח כחודש - חודשיים עד הזימון לועדה. יתכן והעיכוב נוסע מחג הפסח שהיה באמצע.
נסה לברר דרך המוקד או בפניה ישירה בשעות הקבלה באגף, האם יש סיבה לעיכוב, כגון צורך בתעוד רפואי נוסף או במידע נוסף.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מירו שלום, השתדל לשמור על עצמך לפי הוראות הרופא... לקראת השחרור תוכל להגיש תביעה למשהב"ט. חשוב שתדאג כבר עכשיו שימולא לך דו"ח פציעה ושתקבל עותק מלא שלו. בכל פניה שלך לטיפול רפואי הקפד למסור לרופא א...
המשך תשובה