שלום ,לאחר תהליך ארוך שמחלתי הוכרה ע״י משרד הבטחון, ובנוסף עברתי ועדה רפואית לקביעת אחוזי נכות מטעם משרד הבטחון, קיבלתי את ההודעת sms הבאה; ״הודעה ממשהב"ט: שלום, החלטה בבקשתך להכרת זכות נכה נשלחה אליך בדואר רשום״ מדוע הם לא שולחים גם את התוצאה של אחוזי הנכות שנקבעו בהודעה זו. לצערי בזמננו דואר ישראל מאבד לא מעט מכתבים. האם יש עוד דרך לדעת מה אחוזי הנכות שנקבעו? או פשוט להמתין למכתב?תודה מראש,
גיא שלום, ההודעה על קביעת אחוזי הנכות נשלחת בדואר רשום כך שהסיכוי שתאבד קטן. מאחר והמכתב כבר נשלח, יש סיכוי שבמוקד הפניות הטלפוני יוכלו להגיד לך מה הנכות שנקבעה, אולם התשובות של המוקד לא תמיד מדוייקות. אפשר גם להגיע למשרדי משהב"ט בשעות הקבלה ואז יוכלו להוציא לך מהמחשב העתק מהמכתב. המלצתי - חכה למכתב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שרון שלום, אפשר לתבוע את חברת הביטוח בתביעה לפי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים. לחלופין ניתן לתבוע את משרד הביטחון אולם שם בנך יהיה זכאי לזכויות כלשהן רק עם נכותו 20% ומעלה. החלמה מהירה...
המשך תשובה