שלום רב אני משרת כלוחם קרבי בגדוד, לפני חודשיים פרקתי את הכתף ועכשיו פרקתי אותה בפעם השנייה. האם אני יכול לתבוע על דבר כזה את אגף השיקום ומה יכולות להיות ההשלכות של תביעה כזאת? תודה
אוהד שלום
ניתן להגיש תביעה על פריקת כתף. אם נותרה לך בעיה המצדיקה קביעת נכות בשעור 10% או יותר, תהיה זכאי למענק כספי או תגמול חודשי (תלוי בגובה הנכות). בנוסף, להגשת התביעה וקבלת הכרה בנכות יש חשיבות עתידית, למקרה שתחול החמרה במצב הכתף.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יוליה שלום, אכן המוקד אינו פועל בימים אלו. אני מקווה שיחזור לפעילות בקרוב. אין גם קבלת קהל במשרדים. הדרך הטובה ביותר ליצירת קשר היא שליחת פקס. (...). רשימת מספרי הפקסים מצוייה באתר האינטרנט של אגף...
המשך תשובה