שלום רב,הכרתי ע״י משהבט 20 אחוזי נכות מקבל קצבה חודשית. אציין כי אני עובד שכיר ומתפרנס, האם יש השפעה על תשלומי מיסים חודשיים/שנתיים נוספים בעקבות הקצבה החודשית שלי?
גיא שלום,
קצבת הנכות לא תשפיע על תשלום מס הכנסה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שגיא שלום, במקרה של תאונת דרכים בדרך לבסיס אתה יכול לבחור בין תביעה מול הביטוח לבין תביעה מול משהב"ט. לכל מסלול תנאים אחרים (במשהב"ט נדרשת נכות 20%) והשלכות אחרות. שיטות הפיצוי שונות. כדאי להתיעץ עם ...
המשך תשובה