שלום רב,הכרתי ע״י משהבט 20 אחוזי נכות מקבל קצבה חודשית. אציין כי אני עובד שכיר ומתפרנס, האם יש השפעה על תשלומי מיסים חודשיים/שנתיים נוספים בעקבות הקצבה החודשית שלי?
גיא שלום,
קצבת הנכות לא תשפיע על תשלום מס הכנסה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
קובי שלום, לא כתבת האם נבדקת אצל רופא יועץ מטעם משהב"ט. אם נבדקת יתכן שהיועץ המליץ על דחיית התביעה ולכן לא הוזמת לועדה. כמו כן, קצין התגמולים יכול לדחות תביעה על הסף, ללא בדיקה רפואית מסיבות שונות ...
המשך תשובה