רציתי לדעת אם יש התיישנות על מקרי פציעה בצה"ל שלא הגישו עליהם תביעה? כלומר - האם אפשר להגיש תביעה על מקרה שקרה בתקופת היותי בשירות הצבאי, גם אם זה היה לפני 8 שנים?
זאב שלום,
ההתיישנות בתביעות לפי חוק הנכים הינה 3 שנים ממועד השחרור מהשירות במהלכו ארעה הפגיעה.
עם זאת, ניתן להתגבר על ההתיישנות, אם קיימים רישומים מזמן אמת על הפגיעה / הבעיה הרפואית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אבי שלום, ניתן להגיש תביעה על ירידה בשמיעה גם אם הפרופיל הצבאי לא הורד. מה שחשוב הוא האם ניתן להראות קשר בין הירידה בשמיעה לבין תנאי השירות ולהביא ראיות מספיקות לגבי תנאי השירות. ...
המשך תשובה