שלום, יש לי וועדה עוד שבוע ואני לא יודע מה להביא לוועדה מה בעצן אמורים להביא מראש ? ישמח לטיפים (:
אופיר שלום
התעוד הרפואי שמסרת בעת הגשת התביעה יהיה בפני הועדה. אם יש לך תעוד עדכני הבא איתך והכן מראש עותק למסירה לועדה. הבא איתך בדיקות הדמיה. לפני הבדיקה יש לך הזדמנות לתאר את הבעיות מהן אתה סובל. חשוב מראש מה אתה רוצה להגיד, והכן אפילו מסמך כתוב כי ברגע האמת לפעמים מתרגשים ושוכחים דברים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אגם שלום, פורום זה עוסק בזגויות נכי צה"ל. לצערי איני יכולה לסייע לך. נסי לבדוק באתר אגף כח אדם של צה"ל או באתר של מיט"ב....
המשך תשובה