שלום רב, אני נכה צה"ל לצמיתות 36% בגין קרע שלם של רצועת הברך ומיניסקוס. בקרוב אעבור ניתוח להחלפת ברך. האם יכול להיות שלאחר הניתוח יורדו אחוזי הנכות?
אבי שלום,
הדבר תלוי במצב הברך לאחר הניתוח. תאורטית יתכן והמצב ישתפר והנכות תרד במידה מסויימת. מצב שני יכולה גם להתווסף נכות, למשל על הגבלה בטווח התנועות או על צלקת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ניתן להגיש התביעה מחדש רק אם יש ראיה חדשה שלא היתה בפני קצין התגמולים בעת מתן החלטת הדחיה. ישנם כללים משפטיים לגבי מה יחשב כראיה חדשה. כמו כן במקרה של הגשת התביעה מחדש, אם התביעה תתקבל הזכויות יחשבו מ...
המשך תשובה