שלום. חבר שלי הוא טבח בצבא כבר יותר משנתיים, לפני שבועיים החליק בזמן העבודה במטבח הייתה רצפה רטובה והוא שבר את היד בגלל הנפילה. אפשר לתבוע את צה"ל על התאונה?
שמואל שלום,
אפשר לתבוע. חשוב שהפגיעה תהיה מתועדת ושימולא דו"ח פציעה.
החלמה מהירה לחבר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
עומר שלום, יש להגיש התביעה לאגף השיקום במשהב"ט. צריך לצרף תעוד רפואי וכן דו"ח פציעה. דו"ח הפציעה הינו מסמך חשוב ביותר. אם לא קיבלת עדיין מסמך זה, בקש אותו מהמרפאה. אתה מוזמן ליצור קשר טלפוני להסבר ...
המשך תשובה