שלום. חבר שלי הוא טבח בצבא כבר יותר משנתיים, לפני שבועיים החליק בזמן העבודה במטבח הייתה רצפה רטובה והוא שבר את היד בגלל הנפילה. אפשר לתבוע את צה"ל על התאונה?
שמואל שלום,
אפשר לתבוע. חשוב שהפגיעה תהיה מתועדת ושימולא דו"ח פציעה.
החלמה מהירה לחבר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רנה שלום, אני משתתפת בצערך. אם האם הביולוגית אינה בן החיים, את זכאית להיות מוכרת כאם שכולה. אם האם הביולוגית חיה רק אחת מכן תוכר, לאחר בדיקה לפי מבחנים שונים הקבועים בחוק. במקרים מיוחדים ניתן יהיה...
המשך תשובה