היי, מוכר על ptsd. לצערי מקבל זריקות לבעיות בתפקוד המיני. הייתי בועדה וקיבלתי 10%. לדעתי זה נמוך מאוד, האם אני צודק?
הנכות על בעיות בתפקוד מיני נעה בין 1% ל 30% בהתאם לחומרת הפגיעה. כדי להעריך האם דרגת הנכות שנקבעה לך מתאימה צריך לבדוק את התעוד הרפואי ואת פרוטוקול הועדה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ניתן להגיש תביעה להכרה. יש לציין את שתי החבלות בטופס התביעה (אפשר לצרף דף נלווה אם אין מספיק מקום).את התביעה אפשר להגיש 3 חודשים לפני השחרור משירות החובה. ...
המשך תשובה