אני נפצעתי בשירות הצבאי לפני כשמונה שנים, בתחילה לא נראה כי הפציעה חמורה במיוחד אך עם הזמן התגברו הכאבים ונתגלה זיהום במקום הפגיעה ברגל. בגלל נסיבות אישיות מצערות לא תבעתי עד עכשיו. האם אוכל לתבוע כעת, לאחר 8 שנים? יש בידי חוות דעת רפואית, והיסטוריה ארוכה של אשפוזים וטיפולים שונים. תודה רבה
חן שלום,
ההתיישנות בתביעות לפי חוק הנכים היא 3 שנים מיום השחרור מהשירות שבמהלכו נפגעת. אם יש מסמכים המתעדים את הפציעה ניתן להגיש התביעה למרות חלוף ההתיישנות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אבי שלום, צריך לבדוק אם התצהיר הראשון שהגשת מספיק מפורט, מתייחס לכל מה שחשוב ומכיל את כל מה שצריך, אז אין צורך בתצהיר משלים. אם יש נקודות שאין אליהן התיחסות מספיקה בתצהיר הראשון, אז נדרש תצהיר משלים...
המשך תשובה