נפצעתי במהלך השירות, הגשתי תביעה להכרה בנכות באגף השיקום. קצין התגמולים הכיר בפציעה אך קבע אחוזי נכות נמוכים בהרבה ממה שקבע הרופא המטפל שלי. רציתי לדעת מהו ההליך להגשת ערעור?
אדם שלום,
הערעור שעליך להגיש הוא ערעור על הועדה הרפואית המחוזית, שיתברר בפני הועדה הרפואית העליונה. את הערעור יש להגיש דרך הלשכה המחוזית אליה אתה שייך. אפשר גם להגיש את הערעור דרך האזור האישי ויש שם טופס שניתן להעזר בו.
בהודעה של קצין התגמולים על החלטת הועדה הרפואית יש הפניה לאן להגיש הערעור ותוך כמה זמן.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שמעון שלום, עליך לבדוק מה בדיוק הדברים שקציןם התגמולים מבקש לקבל ולנסות להעביר את מלוא החומר המבוקש. רק כך ניתן לקדם התביעה. אם יש דברים שלא ברורים לך, נסה להגיע לפגישה עם קצין התגמולים המטפל/ת בתיק,...
המשך תשובה