אובחנתי עם בעיית גב כרונית מיד לאחר שירותי הצבאי. מהם הקריטריונים המרכזיים שקצין התגמולים בוחן כדי להכיר בין תנאי השירות למחלה, והאם ניתן להגיש תביעה גם אם המחלה הופיעה רק כמה חודשים לאחר השחרור?
שאלה פשוטה אבל התשובה מורכבת..
יבדקו מה היו תנאי השירות שלך והאם מבחינה רפואית הם יכולים לגרום לבעיה הקיימת. כשמדובר בשינויים ניוונים קשה מאוד להוכיח קשר. כשמדובר בממצא בעל אופי חבלתי, והיתה חבלה מתאימה, הסיכוי טוב יותר. הופעת המחלה אחרי השחרור מקשה על קביעת קשר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מבחינת סדר ברור התביעות, קודם יתבררו התביעות בגין מחלות שקשורות באופן ישיר לשירות, ורק אם יוכרו, יתבררו התביעות לגבי הנכויות המוסבות שנובעות מהנכויות המוכרות. עם זאת, אני מציעה לכלול את כל הבעיות והמ...
המשך תשובה