שלום רב, עברו כבר כמעט 20 שנה משירותי הצבאי. במהלך השירות ראו בעיה בחילוף החומרים וכשנתיים לאחר השחרור בעקבות תשישות וכו' מצאו אצלי בעית תת פעילות בבלוטת התריס שתוקפת עצמה. מאז כל השנים עלי לקחת את ההורמון החליפי בכדורים. בנוסף כ 14 שנה חייתי בחו"ל וברצוני לדעת האם ביכולתי לתבוע את הצבא היום? שירתתי בבסיס עמוס קרינה. המון תודה
מיכל שלום
ההתיישנות בחוק הנכים הינה 3 שנים מיום השחרור מהשירות. ניתן להתגבר על בעית ההתיישנות אם תאתרי תעוד מתקופת השירות המעיד על הבעיה הרפואית. לגופו של ענין צפוי להיות קושי בהוכחת רמות הקרינה והחשיפה שלך ובהוכחת הקשר הסיבתי בין תנאי השירות והמחלה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אודי שלום, אני מניחה שהבן שלך בשירות חובה. התביעה במקרה כזה היא תביעה במסגרת חוק הנכים, שכוללת בתוכה את הפציעה ואת השלכות הרשלנות. הנכות נקבעת לפי מצב הרגל בלי להפריד בין הנזק המקורי לנזק מהרשלנות, ו...
המשך תשובה