שלום קיבלתי את החלטה של משרד הביטחון שוב פעם לצערי הרב נידחתי לא מבין למה אחרי שהצגתי את הכל בפני המומחה בחר לדחות את הקשר הסיבתי כנראה עובד לטובת משרד הביטחון כל זה תוצאה של עורך דין גרוע שייצג אותי יש לי 30 יום לערער השאלה שלי האם כדי לערער שיש שני פסיכיאטרים שהחליטו שאין קשר סיבתי מאידך החומר העדכני לא הוצג בבית משפט ומעולם לא יצג אותי עורך דין מהתחום האם יש עוד סיכוי להכרה? הוצג רק חוות דעת לעיון נוסף ובית המשפט החזיר את התיק לקצין תגמולים
דניאל שלום,
כדי להעריך סיכוי צריך ללמוד היטב את התיק. לא אוכל לחוות דעה על סמך מה שכתבת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הדר שלום, אלמנת צה"ל זכאית להטבות רבות, כולל קצבה חודשית, מענקים שונים וסיוע ברכישת והחלפת רכב. חלק מההטבות קבועות ואחידות, וחלקן משולמות לאלמנות בהתאם למצבן ולצרכיהן. לא ניתן לפרט במסגרת זו את כל הה...
המשך תשובה