היי. עשיתי תאונה בסוף שבוע בבית עם האוטו של ההורים שלי. תבעתי את משרד הביטחון על הפגיעה שלי ברגל. משרד הביטחון קבע שיש לי נכות של 10%. בגלל שלא עברתי את ה-20% אני לא מוכרת. אני יכולה כעת לתבוע את חברת הביטוח של האוטו?
מורן שלום
את יכולה לתבוע את חברת הביטוח. הקביעה של ה - 10% תחייב גם בהליך מול הביטוח.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
משה שלום, לפעמים חוו"ד מומחה יכולה לעזור, ולעיתים אין בה צורך בשלב הראשון של התביעה או בכלל. ההמלצה בענין היא בכל מקרה לגופו, לפי הנסיבות והתעוד הרפואי הקיים. ...
המשך תשובה