שלום, סיימנו את תשלומי המשכנתא וקיבלנו את הטפסים הרלוונטיים מהבנק. מה עוד צריך לעשות על מנת לנקות את השיעבוד מהטאבו? תודה.
ראה תשובתי אליך ב23/6 בפורום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד מיכאל יעקובסון
055-4532997
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, כאשר אחד השותפים מבקש משכנתא, הבנק משעבד את הדירה בשלמותה וכל הבעלים אחראים לתשלומי משכנתא גם אם בפועל רק אחד קיבל את כספי הבנק ורק הוא משלם א ההחזרים החודשיים. כך שאם אחותך לא תעמוד בהחזר...
המשך תשובה