כחלק מקניית דירה מסרתי לבנק של המוכר מספר שקים לשם תשלום הסדר מימוש משכנתא בין הבנק לבין המוכר. לימים התברר כי הדירה לא רשומה על שמו של המוכר ואין ביכולתי להשלים את העסקה ברישום. ברצוני לבטל את יתרת השיקים אשר טרם נפרעו ע"י הבנק, האם אני מוגן בטענת כישלון תמורה? האם כדאי לבטל את השקים בכדי למזער את הנזק? תודה מראש.
השאלה מורכבת. יש לבדוק את ההסכמות מול הבנק ומול המוכר בצורה פרטנית (אולי ניתן להשלים הרישום ע"ש המוכר? אולי יש לך תביעה נגד מי שייצג אותך בהסכם?). עליך לגשת לעו"ד לבירור העניין. לא נראה לי שראוי להשיב במסגרת זו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד מיכאל יעקובסון
055-4532997
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בהחלט, אפשרות לקחת עד 2/3 בפריים הייתה למלכודת דבש. ההחזר עלה פלאים בהרבה מאוד משקי בית. לווים רבים מחזרו מסלולי פריים למסלולים בריבית משתנה. כעת , פריים ירד, וצופים ירידה נוספת. המעבר מפריים למשת...
המשך תשובה