שלום רב.. ב2008 התנהל נגדי תיק בהוצל"פ פיגורים במשכנתא..מדצמבר של אותה שנה אני משלמת באופן רציף את המשכנתא.. ולמעלה משנה שסגרתי את חובי גם לעו"ד של הבנק (שכר טרחה) ..הקשר ביני ובין אותה עורכת דין לא התנהל על מי מנוחות וזה בלשון המעטה..ויש לי ההרגשה שזה אישי..מתי יסגרו את התיק בהוצל"פ??? תודה רבה רבה!!
אם יש הסכם, לפיו תמורת הסכום אותו שילמת התחייב ב"כ כי התיק יסגר, עלייך לפנות להוצל"פ בצירוף הסכם ולבקש סגירת התיק.לפני פנייתך להוצל"פ שלחי מכתב לעורכת הדין ותבקשי לכבד את ההסכם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד מיכאל יעקובסון
055-4532997
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, כאשר אחד השותפים מבקש משכנתא, הבנק משעבד את הדירה בשלמותה וכל הבעלים אחראים לתשלומי משכנתא גם אם בפועל רק אחד קיבל את כספי הבנק ורק הוא משלם א ההחזרים החודשיים. כך שאם אחותך לא תעמוד בהחזר...
המשך תשובה