עזבתי עם משפחתי את הקיבוץ לפני כשנתיים, וטרם קיבלתי דמי עזיבה. הקיבוץ מתחמק ממני. מה לעשות?
שלום שלום,
אין הקיבוץ יכול להתחמק מתשלום דמי עזיבה.
באפשרותך להגיע לפגישה במשרדי לשם קבלת תמונת מצב מלאה ומתן ייעוץ פרטני למקרה שלך.
בברכה,
יעל פרי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רביב שלום, באופן עקרוני, במקרה של פרידה, ידוע בציבור, זכאי לבצע פירוק שיתוף ואיזון משאבים. ככל ותוכיח את היותך ידוע בציבור וכי הנחלה הינה נכס בר איזון בניכם הרי שתהייה זכאי למחצית מהזכויות בנחלה במק...
המשך תשובה