אני חבר קיבוץ ומזה זמן רב קיימת בעיה של סתימות חוזרות בביוב הבית שלי (ביוב משותף של שתי משפחות) לאחרונה הבאתי מהנדס מומחה שבדק וקבע שזווית הירידה של צינור הביוב קטנה מדי ואינה עומדת בתקן הבנייה הישראלי וזהו הגורם לסתימות החוזרות (קיים דו"ח בדיקה חתום על ידו) איש התחזוקה בקיבוץ (שאין לו כל השכלה מוכרת בתחום) החליט באופן שרירותי שאינו מקבל קביעה זאת, הזמין ללא ידיעתי וללא תיאום ביובית והקיבוץ חייב אותי במלוא הסכום 1800 ש"ח. האם זהו מהלך חוקי? האם ניתן לתבוע את הקיבוץ? בתודה מראש
עידו שלום,
לא ברור מדוע הוחלט על הזמנת ביובית ו/או מדוע חוייבת בגינה ללא הודעה ו/או התראה מראש ו/או הסכמתך.
מציעה לך לפנות לייעוץ משפטי לבחינת המסמכים הרלוונטים כולל תקנון הקיבוץ.
בברכה,
יעל פרי, עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נירה שלום קיבוץ רשאי לגבות מיסי קהילה רק עבור שירותים קהילתיים המסופקים לתושבים, וזאת מכוח הסכם חוזי או תקנון האגודה. ככל ויחידות האירוח המשמשות לצורכי תיירות או השכרה מסחרית ומדובר בנכסים שאינם משמ...
המשך תשובה