העברתי ללא תמורה את המשק לבני בחודש יולי 2013, על המשק יש 2 יחידות מגורים . במשרדי מס שבח לא מופיעות 2 יחידות המגורים. אין לי עוד נכסים מלבד המשק ולא מכרתי מעולם דירה. האם אני זכאי לפטור ממס שבח על 2 היחידות?
אין פטור מתשלום מס שבח על מספר יחידות מגורים במשק החקלאי.
בברכה,
יעל פרי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רשף שלום, מקרקעין במדינת ישראל מנוהלים באמצעות כמה גופים עיקריים כדלקמן: הטאבו, רמ"י וחברות משכנות כגון עמידר. כאשר הרישום של המגרש מנוהל ברמ"י הרי שמדובר על חכירה (בעלות מסוג חכירה המהווה השכרה לטו...
המשך תשובה